Ambulantní operace

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Současná chirurgie a medicína celkově směřují k uplatňovaní miniinvazivních metod, kladou se vysoké požadavky na zvyšování kvality lékařské péče a její bezpečnost. Rozvoj medicíny je spojen také s nemalými nároky na finanční prostředky, které jsou potřebné pro zavádění nových poznatků v medicíně. O naší ambulantní chirurgii lze říci, že splňuje všechna tato kritéria.

Ambulantní nebo též jednodenní chirurgie je plánovaná chirurgická léčba, nahrazující pooperační péči na nemocničním lůžku péčí na lůžku domácím případně hotelovém. Nejde o novou léčebnou strategii, její odlišnost spočívá pouze ve změně pooperační péče.

Ambulantní operace jsou vnímány velmi pozitivně, jelikož mají mnoho výhod. Nejenže je zajištěn vyšší psychický komfort u pacientů, jelikož není nutný stresující pobyt v nemocničním prostředí, zároveň se snižují rizika trombózy či nemocniční infekce.

Mnoho chirurgických zákroků lze dnes provést ambulantně. Při stejném komfortu a stejné spolehlivosti jako u klasických operací, nabízí tato možnost pacientovi mnoho výhod:

• rychlejší mobilizaci
  • minimální fyzická a psychická zátěž pro pacienty
  • podstatně menší riziko trombózy, infekce močových cest, zápalu plic, ranných a dalších nemocničních infekcí

Příklady ambulantních výkonů

• operace tříselné kýly
  • operace pupeční kýly
  • operace nádoru měkkých tkání tělesného povrchu
  • operace křečových žil
  • zavádění portů (žilních vstupů)

S každým pacientem důkladně prodiskutujeme, zda je ambulantní operace v jeho případě tím nejlepším možným řešením.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

Vyplňte Vaše celé jméno. (Jméno, Příjmení, popř. titul).
Vyplňte Vaší emailovou adresu, na které jste k zastižení.
Telefonní číslo, na kterém jste přes den k zastižení.

* ... Prosím vyplňte položky označené hvězdičkou. Budeme tak moci rychleji a lépe reagovat na Váš dotaz. Děkujeme.

klinika Tirschenreuth

Se 228 zaměstnanci, 10 klinikami/odbornými centry a 165 lůžky jsme silným partnerem pro Vaše zdraví. Jako člen akciové společnosti Kliniken Nordoberpfalz AG zajišťujeme spolehlivou a moderní lékařskou péči.

St.-Peter-Str. 31, 95643 Tirschenreuth
E-Mail: info@kliniken-nordoberpfalz.de