Nenádorová onemocnění konečníku

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Nenádorová onemocnění konečníku jsou častá a jsou většinou pro pacienta velmi nepříjemná. Opakovaná krvácení, mokvání, svědění, pálení a stolice s příměsí hlenu a další nepříjemné příznaky negativně ovlivňují kvalitu života. Anální trhliny (fissury) jsou velmi bolestivé.

Vyšetření moderní technologií

Při vyšetření onemocnění konečníku využíváme nejmodernější techniky a vybavení. Díky našemu vybavení můžeme pacienty vyšetřit pomocí rektoskopie, koloskopie, CT a dalším RTG vyšetřením.

Léčba onemocnění

V oblasti konečníku se vyskytuje mnoho zevních i vnitřních onemocnění. Každé onemocnění vyžaduje jiný způsob léčby a jiné postupy. Naše nemocnice se zaměřuje na všechny onemocnění konečníku, zejména na:

• hemoroidy a anální výhřez (excize nebo resekce sliznice včetně Longovy metody - užití speciálního šicího automatu)
  • mariskum (anální kožní výčnělek)
  • rektální výhřez
  • anální trhliny (fissury)
  • anální píštěle
  • periproktální abscesy
  • pilonidální píštěle a abscesy - oblast v rýze mezi sedacími svaly - Bascomova technika
  • perianální trombózy

Vyšetření

Vyšetření konečníku patří mezi základní vyšetřovací postupy, které lékařům umožňuje odhalit jednotlivá onemocnění.

Během vyšetření s vámi náš lékař rozebere vaše obtíže se zaměřením na četnost vyprazdňování, charakter stolice atd. Dále lékař vyšetří také oblast břicha a konečníku. Je při tom vždy šetřen pocit studu pacienta obnažením intimních partií jen v minimálním rozsahu. Základním vyšetřením je pohled, pohmat a vyšetření konečníku prstem lékaře. Poté následují vyšetření instrumentální, například pomocí anoskopu, rektoskopu nebo různých sond. Je-li to nutné musí být celé střevo vyšetřeno koloskopií nebo zobrazena pánev CT vyšetřením nebo magnetickou rezonancí.

Kdy se toto vyšetření provádí?

S tímto vyšetřením se u nás můžete setkat při preventivní prohlídce nebo v případě vyskytujících se problémů. Díky vyšetření lékaři dokáží odhalit hemoroidy, záněty, krvácení nebo i nádorová onemocnění konečníku, která v naší populaci patří k nejčastějším onemocněním trávicího ústrojí.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

Vyplňte Vaše celé jméno. (Jméno, Příjmení, popř. titul).
Vyplňte Vaší emailovou adresu, na které jste k zastižení.
Telefonní číslo, na kterém jste přes den k zastižení.

* ... Prosím vyplňte položky označené hvězdičkou. Budeme tak moci rychleji a lépe reagovat na Váš dotaz. Děkujeme.

klinika Tirschenreuth

Se 228 zaměstnanci, 10 klinikami/odbornými centry a 165 lůžky jsme silným partnerem pro Vaše zdraví. Jako člen akciové společnosti Kliniken Nordoberpfalz AG zajišťujeme spolehlivou a moderní lékařskou péči.

St.-Peter-Str. 31, 95643 Tirschenreuth
E-Mail: info@kliniken-nordoberpfalz.de