Žilní chirurgie

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Zatímco tak zvané metličkové varixy, tedy malé, hvězdicovité modro-červené žilky v kůži na bérci nebo stehně mohou představovat spíše kosmetický problém, rozšířené žíly nebo nedostatečné uzavřené žilní chlopně mohou vést v dlouhodobém horizontu k vážným komplikacím jako k:

K povrchové žilní trombóze, k chronické žilní nedostatečnosti a nakonec k  tzv.otevřené noze, tedy bércovému vředu (ulcus cruris venosum. Zde je často nutná spolupráce s praktickým lékařem a internistou, a někdy též s kožním lékařem, neboť pozdní důsledky jsou velmi obtížně léčitelné.

Ambulantní řešení

Ambulantní odstranění rozšířených vedlejších větví a safenových žil, podvazy nedomykavých  chlopní (krossektomie, perforační ligatura) může předejít rozvoji pozdějších důsledků. U chronických vředů máme k dispozici všechny metody moderního operativního a neoperativního hojení ran až po plastiku kůže.

Moderní vybavení nemocnice

Naše nemocnice je vybavena špičkovou moderní technikou, kterou kombinujeme s nejmodernějšími diagnostickými a léčebnými postupy. Při žilních operací používáme moderní typy laserů, které působí především na postiženou žilní stěnu a tím je zajištěn dokonalý léčebný výsledek.

Operace křečových žil

Operace jsou u nás prováděny převážně v lokální anestezii, díky které je zajištěna šetrnost výkonu, okamžitá možnost chůze po operaci a snížené riziko pooperačních komplikací. U těchto operací je důležitý i kosmetický výsledek. Díky používání moderních technik je i bolestivost po operaci minimální.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat

Vyplňte Vaše celé jméno. (Jméno, Příjmení, popř. titul).
Vyplňte Vaší emailovou adresu, na které jste k zastižení.
Telefonní číslo, na kterém jste přes den k zastižení.

* ... Prosím vyplňte položky označené hvězdičkou. Budeme tak moci rychleji a lépe reagovat na Váš dotaz. Děkujeme.

klinika Tirschenreuth

Se 228 zaměstnanci, 10 klinikami/odbornými centry a 165 lůžky jsme silným partnerem pro Vaše zdraví. Jako člen akciové společnosti Kliniken Nordoberpfalz AG zajišťujeme spolehlivou a moderní lékařskou péči.

St.-Peter-Str. 31, 95643 Tirschenreuth
E-Mail: info@kliniken-nordoberpfalz.de