Screening

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Jelikož i my sdílíme názor WHO (Světové zdravotnické organizace), disponujeme ve své rozsáhlé nabídce rovněž screeningem v oblasti ortopedie/chirurgie.

Screening

Screeningem je v medicíně označována metoda k vyšetřování předem definované skupiny osob v časném stádiu nemoci, za účelem vyhledávání chorob v jejich preklinickém stádiu, v němž se onemocnění dosud neprojevuje žádnými příznaky. Cílem screeningu je brzké rozeznání nemoci, aby se léčila dříve, než se stačí projevit a způsobit nevratné poškození zdraví.

Novorozenecký screening v oblasti ortopedie

V podstatě se jedná o vyšetření ortopedem za účelem vyhledávání vrozené poruchy vývoje kyčelních kloubů (dysplazie), jednak klinicky, jednak pomocí ultrazvuku. Cílem screeningu je diagnostikovat a včasně léčit všechny patologické stavy kyčelního kloubu. Screening je prováděn metodou tzv. "trojího síta", což v praxi znamená:

• vyšetření ortopedem v porodnici
  • vyšetření v 6 týdnech věku dítěte
  • vyšetření ve 3 měsících věku, dále pak dle potřeby při anomálním nálezu

Nemocnice Waldsassen

S téměř 100 zaměstnanci, 6 specializovanými odděleními a 63 lůžky je zdravotnické středisko Waldsassen silným partnerem pro Vaše zdraví. Jako člen a kompetenční centrum akciové společnosti Kliniken Nordoberpfalz AG zajišťujeme spolehlivou a moderní lékařskou péči.

Egerer Straße 30, 95652 Waldsassen
E-Mail: info@kliniken-nordoberpfalz.de