Kraniosakrální terapie

Máte-li problémy s neustálými bolestmi hlavy, zad, dysfunkcí končetin či chronickou únavu? Jste často v depresi, máte alergii, ekzémy či různé neurologické nebo hormonální potíže? Pak vám z toho pomůže kraniosakrální terapie, kterou provádí zkušení odborníci  v naší specializované nemocnici.

Co je kraniosakrální terapie?

Tato celá terapie nastartuje v těle samoozdravný proces a pomáhá při mnoha potížích.

Kraniosakrální neboli lebko-křížová terapie je jemná technika přikládání rukou, pomocí které se odhaluje a napravuje nevyváženost kraniosakrálního systému. Kraniosakrální systém je složen z membrán a cerebrospinální tekutiny, která obklopuje a chrání mozek a míchu. Tento systém se táhne od lebečních kostí, tváří a úst až k oblasti křížové a k oblasti kostrče.

Jedná se o moderní terapeutickou metodu, která pracuje s organismem tělem i jeho energiemi a ovlivňuje tak kraniosakrální systém. Tato terapie je velice jemná, neinvazivní a manipulativní a používá se k zlepšení fungování mozku a míchy, rozptýlení negativních důsledků stresu, zlepšení celkového zdraví a zvýšení imunity.

Metoda je vhodná jak pro dospělé všech věkových kategorií, tak i pro těhotné či pro děti.

Kraniosakrální terapie se osvědčuje při:

• bolestech zad a páteře (např. výhřezy plotének, skolióza atd.)
  • bolestech hlavy, migrénách a závratích
  • problémech motorické funkčnosti
  • roztroušené skleróze
  • chronické únavě a stresu
  • po psychických a fyzických traumatech
  • nespavosti
  • neklidu, hormonální nerovnováze
  • pooperačních stavech
  • astmatu
  • bolestech žaludku, alergiích, autismu, snížené imunitě atd.

Nemocnice Waldsassen

S téměř 100 zaměstnanci, 6 specializovanými odděleními a 63 lůžky je zdravotnické středisko Waldsassen silným partnerem pro Vaše zdraví. Jako člen a kompetenční centrum akciové společnosti Kliniken Nordoberpfalz AG zajišťujeme spolehlivou a moderní lékařskou péči.

Egerer Straße 30, 95652 Waldsassen
E-Mail: info@kliniken-nordoberpfalz.de