Manuální lymfodrenáž

Odpočiňte si a zároveň udělejte něco pro své zdraví tím, že podstoupíte v naší nemocnici manuální lymfodrenáž, se kterou máme mnohaleté zkušenosti.

Lymfatický systém je důležitou součástí imunitního systému. Jeho buňky hrají nezastupitelnou roli např. při tvorbě protilátek, zneškodňování bakterií, virů a dalších škodlivých látek, které se dostávají do organismu jídlem, vzduchem a pokožkou nebo při léčbě.

Projevy zatížení lymfatického systému:

• otoky, zduření a bolestivost lymfatických uzlin
  • únava až vyčerpanost

Jedná se o varovné signály, které dávají najevo, že s naším lymfatickým systémem je něco v nepořádku. Tyto příznaky pak mohou být důsledkem nevhodné skladby potravy, onemocnění, stresu či zvýšené fyzické námahy anebo léčby, někdy nevhodné.

Co je to manuální lymfodrenáž?

Manuální lymfodrenáž je speciální hmatová technika, která je zaměřena na uvolnění lymfatického systému a to tak, že terapeut jemným tlakem ruky provede konkrétní účinné hmaty. Kromě uvolnění lymfy dochází při lymfodrenáži také k jejímu dalšímu posunu z mezibuněčného prostoru, stěnou kapilár, cestou mízních cév, uzlin a její následné navrácení do krevního řečiště.

Délka trvání terapie

Manuální lymfodrenáž trvá na naší klinice zhruba 60 minut. Manuální lymfodrenáž napomáhá k odstranění zánětlivých projevů, zlepšuje napětí kůže a podkoží, odstraňuje odpadní látky metabolismu, migrény, různé otoky či zmírňuje bolest končetin. Lymfodrenáže jsou rovněž někdy účinné proti celulitidě, ke zvýšení obranyschopnosti organismu a celkové detoxikaci organismu.

Další účinky ruční lymfodrenáže:

• léčba lymfedémů
  • podpora metabolismu
  • prevence vzniku křečových žil
  • relaxace

Jak často manuální lymfodrenáž opakovat?

Počet doporučených lymfodrenáží závisí na problému a účelu. Pro rozpohybování stagnující lymfy postačí zhruba 3 - 5 návštěv jedenkrát nebo dvakrát týdně.

Nemocnice Waldsassen

S téměř 100 zaměstnanci, 6 specializovanými odděleními a 63 lůžky je zdravotnické středisko Waldsassen silným partnerem pro Vaše zdraví. Jako člen a kompetenční centrum akciové společnosti Kliniken Nordoberpfalz AG zajišťujeme spolehlivou a moderní lékařskou péči.

Egerer Straße 30, 95652 Waldsassen
E-Mail: info@kliniken-nordoberpfalz.de