Ortopedie

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Máte dlouhotrvající bolestivé problémy s klouby, končetinami či páteří? Pak se obraťte na naše oddělení ortopedie, kde se zabýváme péčí o pacienty s problémy a postižením pohybového aparátu. Příčiny těchto problémů mohou být způsobeny úrazem, degenerativním onemocněním, mohou být vrozená či získaná nebo způsobená zánětem či nádorem.

Naše klinika se specializuje na:

• moderní endoprotetické metody při náhradě ramenních, loketních, kyčelních a kolenních kloubů
  • artroskopická léčba poranění kloubů (při poškození chrupavčitého lemu a rotátorové manžety ramenního kloubu, při poškození triangulárníhofibrokartilaginosního komplexu – TFCC a zápěstních vazů, při poškození menisku a rupturách předních a zadních zkřížených vazů kolenního kloubu)
  • korekční a derotační osteotomie při posttraumatických a idiopatických deformacích horních a dolních končetin, nebo při artróze (valgizačníosteotomie tibie, varizačníintertrochanterická osteotomie, aj.)
  • prodlužování končetin při posttraumatickém a idiopatickém zkrácení či deformacích (využívání různých metod transplantace segmentů kostí)
  • léčba pseudoartrózy metodou extrakorporální terapie rázovou vlnou, operace k odstranění kostních výrůstků, léčba metodou osteosyntézy
  • ultrazvukové vyšetření měkkých tkání a kloubů, ultrazvukové vyšetření kyčelních kloubů u kojenců
  • léčba onemocnění kloubů pomocí injekcí a infiltrací
  • manuální terapie (mobilizace, manipulace)
  • určení denzity kostní tkáně a stanovení odpovídající medikamentózní léčby osteoporózy

Léčba na našem oddělení ortopedické chirurgie

Na našem oddělení ortopedie vám provedeme pečlivá klinická vyšetření, diagnostikujeme konkrétní problém a navrhneme pro vás to nejlepší možné řešení, jak daný problém rychle, účinně a efektivně vyléčit. Chirurgické zákroky často doplňujeme o různé terapie, které urychlují jejich hojení.

Nezbytnou součástí celé léčby je dokonalá návaznost rehabilitačních služeb. Komplexní léčba vede k rychlejšímu uzdravení, znovunabytí kondice a k rychlému návratu k běžnému životu.