Chirurgie páteře

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Trápí vás bolestivé problémy s páteří? Přemýšlíte nad léčbou vašich onemocnění? Zajímá vás, zdali existuje možnost léčit vaše onemocnění páteře chirurgicky? Pak se obraťte na naše oddělení chirurgie - páteře, kde se zabýváme prakticky všemi onemocněními páteře s možností podrobné diagnostiky (RTG, CT, MRI, PET). Po pečlivých klinických vyšetřeních a diagnostice konkrétního problému, vám navrhneme to nejlepší možné operační řešení sledující nejmodernější světové trendy.

Léčba na našem oddělení

Předmětem našeho zájmu jsou prakticky všechna onemocnění páteře: úrazy páteře a míchy, onemocnění degenerativní, nádorová, záněty páteře, vrozené deformity, apod. K léčbě využíváme všech možností naší kliniky, mezioborovou spolupráci všech odborníků v péči o pacienta s moderními diagnostickými a minimálně invazivními terapeutickými metodami.

Naše oddělení se specializuje na:

• konzervativní a chirurgická léčba zlomeniny páteře s použitím metod dorsální, ventrální a kombinované stabilizace
  • spondylodéza (chirurgický zákrok zajišťující spojení a zpevnění sousedních obratlů pomocí kostního štěpu) dolního oddílu hrudní páteře a horního oddílu bederní páteře
  • resekce nádorů a metastáz s použitím implantátů obratlového těla
  • kyfoplastika při patologických frakturách páteře při osteoporóze a onkologických onemocněních
  • stabilizace páteře při posunu obratlů (spondylolistéza), degenerativních změnách (osteochondróza) a stenóze páteřního kanálu
  • chirurgická léčba zánětlivých procesů v segmentu obratlové tělo-ploténka