Gynekologie

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Operativní gynekologie

Porodnictví

Každoročně se na naší klinice provádí přibližně 2 500 operací. Provádíme jak malé, tak i velké operativní gynekologické zákroky a zabýváme se léčbou močové inkontinence (únik moči).

Operativní gynekologie zahrnuje veškeré typy klasických vaginálních (prováděných vaginou) a abdominálních (prováděných dutinou břišní) operací, stále častěji miniinvazivních, čili laparoskopických.

Do oblasti operativní gynekologie tedy patří i minimálně invazivní gynekologické chirurgické metody – laparoskopie (endoskopické vyšetření dutiny břišní) a hysteroskopie (endoskopické vyšetření dělohy).

Dalším ze směrů operativní léčby je provádění operací k odstranění nádorových útvarů prsů, dělohy, vaječníků, vaginy a zevních pohlavních orgánů. Používáme individuální metody léčby v závislosti na celkovém zdravotním stavu pacientky.

V průběhu všech operací je zajištěn kompletní intraoperační monitoring s použitím nejmodernějších technologií v úzké spolupráci s anesteziology.

Konzervativní gynekologie

• diagnostika za použití nejmodernějšího vybavení
  • léčba zánětlivých onemocnění
  • léčba močové inkontinence
  • léčba endometriózy (růst endometria, tj. částeček děložní sliznice, mimo děložní dutinu)
  • chemoterapie, radiační terapie, sledování pacientek ve fázi rekonvalescence po překonání onkologických onemocnění

Naše klinika úzce spolupracuje s odděleními radiologie, radiační terapie a patologie. Při léčbě pacientů s rakovinovým onemocněním věnujeme zvláštní pozornost i psychologickému aspektu. Léčba je ve většině případů prováděna ambulantně.