Mamografie

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

V rámci spolupráce s ženskou klinikou a centrem pro chirurgii prsu provádíme pomocí moderního digitálního mamografu preventivní vyšetření prsu, značení nádorů a odběr tkání před operačními výkony.

Díky speciální vyšetřovací metodě založené na magnetické rezonanci (MR-mamografie) existuje možnost včasného rozpoznání patologických změn a přesné diagnostiky zhoubných onemocnění prsou.

Jak u nás probíhá vyšetření prsu?

Ženy, které čeká mamografické vyšetření, musí vyplnit dotazník, ve kterém je řadu otázek týkajících se obecných informací, například zda se někdy v rodině objevilo zhoubné onemocnění prsu nebo jiný druh rakoviny.

Před samotným vyšetřením je nutné, aby pacientka odložila veškeré oblečení, které by mohlo bránit vyšetření prsů (tedy i spodní prádlo). K dosažení kvality snímků je nutná spolupráce s personálem v průběhu celého vyšetření. Jedná se o správný postoj, polohu prsu, polohu horní končetiny apod.

Při tlaku prsu na mamograf mohou být některé polohy nepříjemné a mírně bolestivé. Pokud je bolest nesnesitelná, je možno požádat personál o zmírnění tlaku. Snímek hodnotí vždy specializovaný lékař.