Centrum léčby rakoviny prsu

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Dr. med. Albert Roßmann

Centrum řídí přednosta Dr. med. Albert Roßmann. Naše centrum je zaměřeno převážně na léčbu rakoviny prsu. Spolupracujeme s odborníky z různých oborů lékařství.

Díky pravidelným školením personálu a uplatňování nejnovějších vyšetřovacích technologií a terapeutických metod, garantujeme našim pacientkám individuální přístup při léčbě.

Během chirurgických zákroků využíváme moderní chirurgické techniky, jako je například plastická chirurgie nebo vyšetření sentinelových lymfatických uzlin, umožňující co nejšetrnější operace, aby byla odstraněna rakovina prsu.

Nabízené služby

Diagnostika

• vyšetření prsů pomocí ultrazvuku s vysokým rozlišením
  • digitální mamografie
  • galaktografie
  • magnetická rezonance prsů
  • pozitronová emisní tomografie/počítačová tomografie (PET-CT)
  • vysokorychlostní biopsie (reprezentativní odběr vzorku tkáně pomocí vysokorychlostní automatické jehly probíhající pod kontrolou ultrazvuku)
  • mamotomie (vakuová biopsie probíhající pod kontrolou mamografu)
  • možnost testování uPA/PAI-1

Terapie

Na první schůzce probereme podrobně vaše onemocnění, jaké jsou jednotlivé příznaky rakoviny prsu, jiná onemocnění, kterými případně trpíte, dříve podstoupené operace, léky (prosíme vás o úplný seznam všech léků, které přijímáte), alergie. Poté bude následovat:

Odběr krve
  • vyšetření a fotodokumentace prsů
  • další vyšetření, jako například ultrazvuk, rentgen, EKG, značení sentinelových lymfatických uzlin (v případě, že se plánuje jejich odstranění)
  • seznámení s anesteziologem

Dále vás čeká konzultace a vyšetření u operatéra, který vám podá informace o nadcházející operaci, naplánované obvykle na následující den.

Kontaktujte nás

Pro nezávaznou konzultaci volejte na naši bezplatnou telefonní linku 800 73 73 20, nebo nás kontaktujte e-mailem. Veškeré potřebné kontakty naleznete zde.

Rekonstrukce prsu

Nádory prsu patří mezi nejčastější zhoubná onemocnění, které postihují ženy. Onemocnění prsu pak často bývá spojeno s mastektomii neboli odstraněním prsu, což je noční můrou snad každé ženy. Pokud žena musí podstoupit tento zákrok při rakovině prsu, existuje alespoň možnost rekonstrukce...

Recepce: +49 961 303 30 30
Fax: +49 961 303 44 29