Implantace topořivého tělesa (protéza penisu)

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Poruchy erekce jsou noční můrou každého muže. Tyto problémy se řadí mezi poměrně časté. Po objevení se problému většina mužů váhá s návštěvou lékaře a uchyluje se spíše k domácí léčbě. Mezi přijatelné alternativy léčby patří vakuové přístroje, injekce medikamentů do penisu a implantace protézy do penisu.

Implantace protézy do penisu

Implantaci protézy topořivého tělesa provádíme v poslední etapě léčby erektilní dysfunkce (impotence). Jedná se o nejvíce radikální řešení poruchy erekce, které je však velice efektivní. Pacient má na naší klinice na výběr mezi polotuhou a hydraulickou protézou.

U polotuhé protézy aplikujeme do penisu kovové těleso obalené silikonem. Aplikace hydraulické protézy patří ke složitějším zákrokům, neboť se hydraulická protéza skládá z pumpy, rezervoáru tekutiny a cylindrických dutých válců. Při implantaci protézy do penisu není ovlivněna schopnost močení ani ejakulace.

Příprava k operaci

K základním vyšetření patří vyšetření moci, vyloučení infekce močových cest. Pacienta musí být důkladně informován a poučen o důsledcích operace a o funkci implantátů.

Implantace

Během operace lékaři nahradí topořivé těleso hydraulickou protézou. Při správné indikaci a operaci metoda, kterou využíváme, vykazuje velice dobré výsledky. Může se však stát, že se vyskytnou i ojedinělé komplikace. Mezi hlavní z nich patří zejména infekce a mechanické defekty tkání.

Další možné komplikace u implantace

• krvácení
  • infekce
  • tvorba deformujících jizev
  • eroze
  • mechanické selhání protézy

Faktory, které mohou zvýšit riziko těchto komplikací, jsou např. obezita, kouření, nadměrné pití alkoholu, celkově špatný zdravotní stav, nesprávná výživa, některé léky, krvácení, diabetes, onemocnění močového měchýře apod.