Hepatologie

Víte, že léčba v zahraničí je hrazena vaší pojišťovnou?
Využijte kvalitní německé lékařské péče BEZ ČEKÁNÍ!

Zvláštní význam pro naši kliniku mají onemocnění jater. Zabýváme se například endoskopickou terapií varixů v jícnu a histologickým vyšetřením jater pomocí cílené biopsie pod sonografickou kontrolou i například léčbou prostřednictvím radiových vln o vysoké frekvenci.

Onemocnění jater

Onemocnění jater lze rozdělit do několika skupin:

Vyšetřovací metody v hepatologii

Mezi základní vyšetřovací metody v hepatologii patří podrobná anamnéza, vyšetření pohledem, poklepem a pohmatem. Při vyšetření se hodnotí, zda jsou játra zvětšená, jakou mají konzistenci, zdali jsou hladká, nerovná, bolestivá.

Dalším běžným vyšetřením jsou tzv. jaterní testy, ultrazvuk jater, výpočetní tomografii, magnetická resonance a posléze jaterní biopsie.

Spolupracujeme s Centrem pro transplantaci jater

Klinika má bohaté zkušenosti s léčbou pacientů s pokročilým stádiem cirhózy jater, s terapií jaterní encefalopatie, a také s intenzivní léčbou jaterního kómatu a jeho komplikací. Máme rovněž bohaté zkušenosti s léčbou agresivních forem chronických virových hepatitid (B, C). V případech, kdy je potřeba transplantace orgánu, spolupracujeme s Centrem pro transplantaci jater, jež je součástí Univerzitní nemocnice v Regensburgu.